Celostna rešitev za vaš vstopnični sistem

Z našimi rešitvami poskrbimo za celostno izvedbo vstopničnega sistema, ki zajema prodajo vstopnic na lokaciji ali preko spleta, avtomatsko validacijo vstopnic na pristopni kontroli ali s skeniranjem vstopnic s pomočjo telefona in analitiko prodaje, stanja naprav ter vzdrževanje.

Različni načini nakupa vstopnic

– preko spleta na računalniku, tablici ali mobilnem telefonu; validacija vstopnice se izvede preko mobilnega telefona ali print@home vstopnice,

– na lokaciji,

– na kartomatu,

– preko posrednikov.

davčna blagajna

Sistem je povezan z davčno blagajno Olaii, ki poleg prodaje vstopnic omogoča tudi enostavno uporabo v gostinstvu, maloprodaji ali na prireditvah.

Zaledna spletna aplikacija omogoča popoln pregled nad poslovanjem. Poleg osnovnega vodenja in izdaje dokumentov kot so računi, eRačuni za proračunske uporabnike, dobavnice, dobropisi, blagajniška poročila je na voljo tudi intuitivni grafični kot tudi tabelarični pregled vašega poslovanjem.

Spletna pisarna vam omogoča hiter pregled nad količino in vrednostjo zaloge po posameznem artiklu. Podprto je vodenje zalog po normativih, različnih skladiščih kot tudi vodenje izdelkov v konsignaciji, tako lastni kot prejeti.

INTEGRACIJA

Sistem je mogoče integrirati na različne produkte pristopne kontrole kot so vrtljiva vrata, križne zapore in hitra krilna vrata

Validacija vstopnic pa se izvede na multifunkcijskih validatorjih (QR, črtna koda, MIFARE in RFID kartice) ali s skeniranjem vstopnic s pomočjo telefona.

 

Kako deluje sistem?

00:00
00:00